SFO/Klub

SFO og klubtilbud

SFO på tour

• Vi åbner for vores morgenmodul kl. 6.30 til undervisningen begynder kl. 08.15.

• Eftermiddagsmodulerne begynder, når undervisningen slutter:

Mandag kl. 14.00-16.00.

Tirsdag og onsdag er der skole indtil kl. 16.00.

Torsdag kl. 13.15-16.00.

Fredag kl. 12.00-15.00 og fra kl. 15.00-16.00 er der pasning.

• Når man har købt heldagsmodul, er der betalt for, at børnene kan komme både morgen og eftermiddag.

• Vi følger Silkeborg kommunes ferieplan. Der tilbydes pasning i alle sommerferie uger – Vi gør dog opmærksom på, at uge 28-29-30, er kommunale lukkeuger, hvor vi vil etablere en nødpasning, hvis der er behov grundet arbejde/eller aflastning.

• Hvis man kun har et morgenmodul, skal man tilkøbe et eftermiddagsmodul for at kunne få passet sit barn hele dagen i ferien.

• I nødpasningsugerne kan man ikke forvente, at det er kendt personale, der passer børnene/de unge. Husk at koordinere med aflastning i forhold til feriepasning.

• For de unge, der forlader skolen pr. 31. juli, vil den 31. juli være sidste dag med mulighed for pasning i SFO.

I skoleferier og på skolefridage – er SFO’en åbent fra kl. 08.00-16.00 mandag til torsdag og fredag fra kl. 08.00-15.00.

SFO/klub takster (pr. 1/1-23)
Klassetrin                         modul                                                       pris

0.-3.kl                                 Eftermiddagsplads                                    1.769 kr.

0.-3.kl                                 Heldagsplads                                            2.124 kr.
                                           (både morgen og eftermiddag)

4. kl.                                    Stort modul – eftermiddag                          957 kr.

5. kl.                                    Stort modul – eftermiddag                          741 kr.

6. kl.                                    Stort modul – eftermiddag                          586 kr.

7. kl.                                    Special sfo og klub for 7. kl og opefter       586 kr.

Ønskes der morgenmodul oveni – fra 4. klassetrin og opefter – tillægges yderligere 710 kr til eftermiddagstaksten.

Klubben - Dybkær Specialskole

Shape Created with Sketch.