Årshjul

Under udarbejdelse

Elevplan

Lærere og pædagoger udarbejder i fællesskab en individuel handleplan for hver elev med henblik på elevens kompetencer, udvikling og potentialer. I begyndelsen af hvert skoleår præsenteres og justeres elevplanen på elevkonferencen i samarbejde med forældrene. Hen mod slutningen af skoleåret evalueres handleplanen – også i samarbejde med forældrene til skole-/hjemsamtalen.

Konfirmationsforberedelse

Konfirmationsforberedelse er en del af undervisningen for de elever, der skal konfirmeres i ca. 7. klasse. Undervisningen foregår i Dybkær Kirke én gang om ugen, fra september frem til konfirmationen i maj.

Skolesport

Hver mandag eftermiddag har vi skolesport. "Skolesport – Leg, Liv og Læring", er et tilbud til SFO-børn og Klub-unge om at dyrke idræt i krydsfeltet mellem skole/SFO og evt. idrætsforening.
Vi lægger stor vægt på det sociale samvær, motion og det at have det sjovt sammen.
Vi udfordrer eleverne på eget niveau, og giver dem gode fysiske oplevelser i et trygt og inkluderende idrætsmiljø.

Fest-I-Vand

Hvert år i uge 39, omdannes Them svømmehal til et stort sanseparadis for mennesker med funktionsnedsættelser.
For mere info - klik på linket.

Fest-i-Vand

Håndboldstævne